.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی از گسترش فرقه بهائیت در مازندران
مدیرکل اطلاعات مازندران نسبت به گسترش فرقه ضاله بهائیت در استان مازندران ابراز نگرانی و هشدار داد. وی آمار جمعیتی فرقه ضاله در کشور و همچنین در مازندران ...
نگرانی از گسترش فرقه بهائیت در مازندران

مدیرکل اطلاعات مازندران نسبت به گسترش فرقه ضاله بهائیت در کشور و استان مازندران ابراز نگرانی و هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز ، مدیر کل اطلاعات مازندران
به وظیفه طلاب و روحانیان در مبارزه با تبلیغات فرقه انحرافی در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیان به عنوان مبلغان احکام اسلامی وظیفه خطیری در تبلیغ اسلام ناب محمدی در جامعه دارند.

وی افزود: آمار جمعیتی فرقه ضاله در کشور و همچنین در مازندران زیاد نیست اما این فرقه ضاله فعالیتهای تبلیغی زیادی انجام می دهد.

مدیر کل اطلاعات مازندران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 75 مقوله براندازی نرم را تحت موضوع تهاجم فرهنگی بیان فرمودند بیان کرد: متأسفانه دولتهای جمهوری اسلامی ایران در سالهای گذشته برداشتهای متفاوتی از سخنان رهبری داشتند و کمتر به موضوع براندازی نرم توجه کردند.

مدیرکل اطلاعات مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جریانات پس ازانتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه غفلت برخی از نخبگان موجب ایجاد برخی مشکلات در کشور شد.

وی همچنین بیان تکرار برگزاری انتخابات از سوی عده ای را حرف آمریکا دانست و تصریح کرد: این حرفهایی هستند که از سوی شبکه های بی بی سی و دیگر شبکه های استعمار بیان می شود.


مدیرکل اطلاعات مازندران با بیان اینکه ساختن فرهنگ عمومی و نیز تغییر رفتارانسانها تنها توسط علمان دینی امکانپذیر است تصریح کرد: طلاب و روحانیان امروز وظیفه سنگینی در هدایت جامعه اسلامی بر عهده دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.816 seconds.